Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Osvojování kresby dětmi předškolního věku (3, 4 až 5letých)
Pejchalová, Zuzana ; Klusák, Miroslav (vedoucí práce) ; Slavík, Jan (oponent)
diplomové práce Příjmení a jméno: Bc. Pejchalová Zuzana Katedra: psychologie PdF UK Praha Název práce: Osvojování kresby dětmi předškolního věku (3, 4 - 5letými) Název práce v anglickém jazyce: Learning to draw in preschoolers (3, 4 and 5 years old) Vedoucí práce: PhDr. Miroslav Klusák, CSc. Počet stran: 63 Počet příloh: 30 Počet titulů použité literatury: 14 Klíčová slova: Kresba v mateřské škole Grafomotorika Skupinová kresba Řízená kresba Volná kresba Resumé v českém jazyce Diplomová práce je zaměřena na osvojování kresby dětmi předškolního věku. Popisuje jednotlivé výtvarné složky denního programu, při nichž děti v mateřské škole kreslí. Blíže pak charakterizuje, co děti kreslí v jednotlivých složkách, o co jde učitelce a jaké výchovné cíle prosazuje. A na závěr se zaměřuje na kresebné rozdíly mezi jednotlivými dětmi.
Volná a řízená kresba u dětí s Aspergerovým syndromem
Macková, Anna ; Sotáková, Hana (vedoucí práce) ; Kucharská, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o kresbě dětí s Aspergerovým syndromem. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Teoretickou část tvoří tři hlavní kapitoly. První kapitola shrnuje poznatky o poruchách autistického spektra, zvláště o Aspergerově syndromu. V druhé kapitole se zabývám dětskou kresbou, jejím vývojem u běžné populace, tématikou a diagnostikou. Následuje pojednání o specifických znacích kreseb osob s Aspergerovým syndromem. Empirická část obsahuje kazuistiky dvou dětí s Aspergerovým syndromem a analýzy jejich volných a řízených kreseb. Cílem práce je zjistit, zda se v kresbách dětí s Aspergerovým syndromem objevují nějaké signifikantní znaky související s jejich diagnózou a následně porovnat tato zjištění s odbornou literaturou. Klíčová slova: Aspergerův syndrom, volná kresba, řízená kresba
Volná a řízená kresba u dětí s Aspergerovým syndromem
Macková, Anna ; Sotáková, Hana (vedoucí práce) ; Kucharská, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o kresbě dětí s Aspergerovým syndromem. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Teoretickou část tvoří tři hlavní kapitoly. První kapitola shrnuje poznatky o poruchách autistického spektra, zvláště o Aspergerově syndromu. V druhé kapitole se zabývám dětskou kresbou, jejím vývojem u běžné populace, tématikou a diagnostikou. Následuje pojednání o specifických znacích kreseb osob s Aspergerovým syndromem. Empirická část obsahuje kazuistiky dvou dětí s Aspergerovým syndromem a analýzy jejich volných a řízených kreseb. Cílem práce je zjistit, zda se v kresbách dětí s Aspergerovým syndromem objevují nějaké signifikantní znaky související s jejich diagnózou a následně porovnat tato zjištění s odbornou literaturou. Klíčová slova: Aspergerův syndrom, volná kresba, řízená kresba
Osvojování kresby dětmi předškolního věku (3, 4 až 5letých)
Pejchalová, Zuzana ; Klusák, Miroslav (vedoucí práce) ; Slavík, Jan (oponent)
diplomové práce Příjmení a jméno: Bc. Pejchalová Zuzana Katedra: psychologie PdF UK Praha Název práce: Osvojování kresby dětmi předškolního věku (3, 4 - 5letými) Název práce v anglickém jazyce: Learning to draw in preschoolers (3, 4 and 5 years old) Vedoucí práce: PhDr. Miroslav Klusák, CSc. Počet stran: 63 Počet příloh: 30 Počet titulů použité literatury: 14 Klíčová slova: Kresba v mateřské škole Grafomotorika Skupinová kresba Řízená kresba Volná kresba Resumé v českém jazyce Diplomová práce je zaměřena na osvojování kresby dětmi předškolního věku. Popisuje jednotlivé výtvarné složky denního programu, při nichž děti v mateřské škole kreslí. Blíže pak charakterizuje, co děti kreslí v jednotlivých složkách, o co jde učitelce a jaké výchovné cíle prosazuje. A na závěr se zaměřuje na kresebné rozdíly mezi jednotlivými dětmi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.